|
Loading
Автор |
Съобщение |
Zarini
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 04 Сеп 2010, 11:31 |
|
Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20 Мнения: 254 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
|
RPWWD написа: Те карат и по милион километра, в БГ е пълно с коли на по 800 000 - 900 000 километра с нагласени на 130 000 километражи Да "докладвам" за Алфичката от подписа: след 7-8 месеца върви, ама доооста (иска Q2) след обслужване, вкл. и на тропащото окачване, лек ремап, лек тунинг, добавяне от автоморги на разни дребни липси и т.н. Все още си е с с "Ренде"-термостата, просто щото температурата си я държи перфектно, дори и с понастъпване в 40-градусовите жеги... Абе, автомобилчето си е супер, удоволствието е невероятно /с нея неусетно ставам хулиган на пътя/ за туинспарковете не знам, нямам наблюдения. Впрочем, диагностик, ползващ се с голямо доверие в Алфа-форумите, я определи на 900 хил. км. пробег !!!??? и километражът й беше нагласен на 130хил. , а на мен ми е невъзможно да повярвам и на двете - двигателят мърка, салонът е кожен и извънредно запазен, абе всичко й е ако не 6, поне 5, а няма следи да е пипано и сменяно нещо по нея... Ако пък наистина е на 900хил. - пред италианската инженерна мисъл!
_________________ Fiat Croma 1.9 Multijet Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя Alfa Romeo 147 JTD 115кс+
|
|
|
|
|
mboge
|
Заглавие: Re: Re: Публикувано на: 01 Окт 2010, 22:01 |
|
Регистриран на: 12 Окт 2008, 23:06 Мнения: 19 Местоположение: Враца
|
Zarini написа: RPWWD написа: Те карат и по милион километра, в БГ е пълно с коли на по 800 000 - 900 000 километра с нагласени на 130 000 километражи Да "докладвам" за Алфичката от подписа: след 7-8 месеца върви, ама доооста (иска Q2) след обслужване, вкл. и на тропащото окачване, лек ремап, лек тунинг, добавяне от автоморги на разни дребни липси и т.н. Все още си е с с "Ренде"-термостата, просто щото температурата си я държи перфектно, дори и с понастъпване в 40-градусовите жеги... Абе, автомобилчето си е супер, удоволствието е невероятно /с нея неусетно ставам хулиган на пътя/ за туинспарковете не знам, нямам наблюдения. Впрочем, диагностик, ползващ се с голямо доверие в Алфа-форумите, я определи на 900 хил. км. пробег !!!??? и километражът й беше нагласен на 130хил. , а на мен ми е невъзможно да повярвам и на двете - двигателят мърка, салонът е кожен и извънредно запазен, абе всичко й е ако не 6, поне 5, а няма следи да е пипано и сменяно нещо по нея... Ако пък наистина е на 900хил. - пред италианската инженерна мисъл! Раздели ги на 5 тия 900к , вече го разисквахме въпроса в Алфа форума. Виж последните мнения в тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41265
_________________ Alfa 147 1.9 JTD ex , Alfa 156 SW FL 1.9 JTD
|
|
|
|
|
pr_00f
|
Заглавие: Re: Alfa 147 Публикувано на: 08 Окт 2010, 14:59 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54 Мнения: 1795 Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
|
Не бих се обзаложил за последното твърдение.
_________________ Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001 - Lybra - Alfa 147
|
|
|
|
|
Zarini
|
Заглавие: Re: Alfa 147 Публикувано на: 13 Окт 2010, 02:30 |
|
Регистриран на: 01 Окт 2008, 01:20 Мнения: 254 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra, Fiat Croma
|
А бе ще я разгадая аз тая загадка - вече си взех кабел за диагностика, сега остава и лаптоп да намеря на прилична цена! Малко като във вица за циганина, дето намерил копче, та си замечтал за балтона, ама с тия две италианки и техните гатанки няма да остане без работа
_________________ Fiat Croma 1.9 Multijet Lancia Lybra 1,8 ГИ BRC, убита от серсем на пътя Alfa Romeo 147 JTD 115кс+
|
|
|
|
|
DeViLdelta
|
Заглавие: Re: Alfa 147 Публикувано на: 29 Апр 2011, 16:55 |
|
Регистриран на: 21 Дек 2008, 22:07 Мнения: 59 Местоположение: Стара Загора
Кара: Delta 3 1.6 Mjet Selectronic
|
По темата добри страни колкото искаш преди време даже и ония "разбирачи" от аутобилд я тестваха в раздела за 2ра ръка автомобили и казаха, че само а3 е по-добра (че как няма да е...) Преди 4 години ръшнахме София за хубава такава на прилична цена ... накрая завършихме с лачена 145ца Това което ми беше направило впечатление е, че имаше със стоманени и с алуминиеви шарнири (както при а3). Гледахме една с алуминиеви и съвета беше пауърфлекс, че цифрите им бяха Вярно тогава и 8 свещи на НЖК бяха 600лв сега не са. Колкото до Туин Спарка, колкото и да си страда от лошо мазане, ако се кара с Селения Алфа Ромео 20К няма дертове (моля "разбирачите" на тема масла да не се обаждат, една я съсипахме с голд и съм виждал нагледно каприза на ТС към масло, да не говорим че и още на времето в Екстриим сервиз ми отвориха очите). За разход ... всички харчат и то хубаво Аз лично бих избрал дизел (16В не съм карал, но съм ЧУВАЛ че са калпави) и най-важното е преди да се даде пачката да мине през кадърен сервиз за да няма главоболия после (например Вентура). В крайна сметка може и 124ка да си вземеш и да е морга или опел аскона и да е бетон зависи от конкретният екземпляр Като - мога да кажа нискокачествените пластмаси (те са си в стила на марка, ако има кожен салон набързо забравяш за тях). Позицията на седалката е странна и определено не е 145-ца в (завоите е пълна скръб стоково) Не на последно място не го пожелавам на никого ама помислете и над това http://www.youtube.com/watch?v=hsNgIkpVaUM
_________________ Alfa Romeo 145 1.6 TS 120hp+++++ а.к.а Урко Варела
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|